There was an error in this gadget

Tuesday, February 21, 2012

Akhirnya dapat jugak merasa pakai Android nanti....:)

Setelah sekian lama tak dok entri akhirnya rajin pulok tangan nih nak menukilkan 1 entri tengah malam2 buta hari Selasa pada 21 Februari 2012 bersamaan 29 Rabiul Awal 1433H.

Memang seumur hidup ini tak pernah aku pakai telefon canggih-manggih smartphone android bagai nih tapi semalam dapat berita gembira buat pertama kalinya menang contest kat Twitter anjuran ZTE Malaysia dan hadiahnya adalah henpon ZTE Blade.Alhamdulillah rezeki besar pertama tahun 2012 Masehi & 1433H ni.Moga2 ada lagi rezeki yang lebih besar lagik insyaAllah.





Walaupun adalah timbul suara sumbang yang tak puas hati sebab aku tweet sekali jek & menang tapi dia tweet beribu2 kali tapi tak menang.Kalau dah Allah dah tetapkan memang rezeki kita memang takkan ke mana punya cuma perlu usaha,doa dan tawakal....:)

Tak pernah pakai lagi henpon jenama ZTE ni so tak boleh nak komen apa2 lagik.Menunggu penuh sabar ketibaan ZTE Blade ni.Kalau tgk dari gambar dan spesifikasinya menepati citarasa aku yang bukan Mat Gajet nih...:) Ada sapa2 pakai henpon ni tak?





Do you like this post? Please link back to this article by copying one of the codes below.

URL: HTML link code: BB (forum) link code:

5 comments:

Mama Zharfan said...

congrats bro!

pacubob said...

tq suzi....harap2 sama2 kita rezeki murah lagi lps nih....:)

AyuArjuna BiGoshh said...

congrats bob!!!!!

Lin Azlina said...

bestnay..kalo dah rezeki tak ke mana kan

pacubob said...

alhamdulillah....rezeki terpijak....:)