Sunday, January 1, 2012

Cuti-Cuti Malaysia 2011



Setelah sekian lama tak ada entry untuk blog akhirnya hari ini berjaya juga aku update blog yang dah makin berhabuk ini.Kali ini nak bercerita tentang Cuti2 Malaysia keluarga Encik Ahmad Zamani bermula dari 22hb Disember 2011 hingga ke 25hb Disember 2011.


Dimulakan dengan percutian ke Cameron Highlands pada 22hb Disember 2011.Ini adalah 1st experience buat my princess Hasya Zuyyin ke Tanah Tinggi Cameron ni.Alhamdulillah dia tak meragam sangat masa di sana.Yang lain dah 3 kali pegi Cameron Highlands ni sebab my big brother ada mengusahakan ladang strawberi dan homestay di sana.Kalau ada yang berminat untuk ke sana dan memerlukan homestay bolehlah contact my big brother di sana atau memberitahu saya.....:)

Nantikan entri seterusnya untuk Putrajaya & Genting Highlands trip pulak yek.....:)

Di rumah my big brother di Tanah Rata

Berlatarbelakangkan kebun strawberi YZ Strawberry Farm & Cafe

Hasya Zuyyin dengan baju sejuk barunya

Menikmati sarapan pagi di YZ Strawberry Farm & Cafe

Entrance YZ Strawberry Farm & Cafe
Nasi lemak & kopi strawberi
Homestay with 3 large bedroom,2 bathroom & very big living hall





Do you like this post? Please link back to this article by copying one of the codes below.

URL: HTML link code: BB (forum) link code:

5 comments:

SHARULNIZAM RAMLI said...

Salam bob,

Belum pernah sampai ke Cameron. Cuti sekolah aritu bawak anak2 ke Putrajaya dan Gambang Waterpark jek. Future time maybe in June nak petik strawberry kat cameron! ada petua or tips area sana pls do let me know TQ :)

pacubob said...

allright bro....kalau mau pegi just beritau jek....nnt aku bagi contact abang aku kat sana tp kalo public holiday & school holiday kena advance sbb slalunya fully booked....:)

SHARULNIZAM RAMLI said...

I will. thanks bob. Nanti ada info bagus pasal rent house atau homestay atau apa je yang best pasal cameron pls share and update :)

AyuArjuna BiGoshh said...

comeynya hasya :)

pacubob said...

ikut acuan papanya ler tuh....hehehe